EJS tegevjuht: peame õppima tõhusamalt oma sõnumeid edastama

EJS tegevjuht: peame õppima tõhusamalt oma sõnumeid edastama

2659
Koolitaja Kristo Mäe (keskel), EJS tegevjuhi abi Lea Truska (vasakul) ja pressiesindaja ja toimetaja Andra Hamburg (paremal).

13.‒17. märtsini osalesid Eesti Jahimeeste Seltsi (EJS) meediasuhtlusega tegelevad töötajad meediakoolitusel, kus lihviti sõnumite seadmise ja edastamise oskusi.

Viie päeva jooksul õpiti kommunikatsiooni planeerimist, sõnumite koostamist, pressiteadete tegemist, meediaga suhtlemist ja muud kommunikatsiooniga seonduvat.

„Elame infoühiskonnas ja järjest olulisemaks on muutunud, kui tõhusalt jahimehed suudavad end ja oma ideid ühiskonnale selgitada,“ ütleb EJS-i tegevjuht Tõnis Korts. „Kogukonnas positiivselt nähtaval olemiseks peame oluliselt tõstma oma suhtlusoskusi meedia ja teiste huvigruppidega,“ lisab Korts.

EJS on viimastel aastatel panustanud oluliselt oma kommunikatsioonivõimekuse tõstmisesse, eriti pärast sigade Aafrika katku jõudmist Eestisse. „Oleme loonud kaasaegse veebilehe, tunduvalt on parandatud seltsi poolt väljaantava jahi- ja loodusajakirja sisu kvaliteeti ja oleme olnud järjest aktiivsemad ka sotsiaalmeedias,“ märgib Korts.

EJS-i meediakoolituse viis läbi pikaajalise kommunikatsioonijuhtimise kogemusega koolitaja Kristo Mäe, kelle kogemustepagasisse kuuluvad näiteks 2011. aasta rahva ja eluruumide loenduse, mitmete laulupidude ning Maaeluministeeriumi kommunikatsiooni ning turundustegevuste korraldamine.