24. septembril toimus FACE kommunikatsiooni töögrupi koosolek, kus toimusid jahitehnoloogia teemalised esitlused ning arutati aktuaalsete teemade üle.
FACE kommunikatsioonijuht Alessio Borello tutvustas FACE äsja valminud kommunikatsiooni tööriista komplekti, mida jahinduses saaks üle Euroopa kasutada.
Räägiti ka uuest initsiatiivist korraldada sarnaselt Suurbritanniale ulukiliha tutvustav nädal. Nüüd on idee seda laiendada üle-euroopaliseks. Kavas oleks seda teha novembri alguses. FACE plaanib ise üles panna ka üldinfo kampaania jaoks, mida saavad liikmesriigid kasutada.
Liikmesriikide esindajad andsid ka ülevaate, mida nad plaanivad ulukiliha nädalal teha ning mida veel on sel teemal juba tehtud. Arutati ka võimalikke muid lahendusi, millal seda korraldada.
Veel andis FACE kommunikatsiooni ekspert Bob Groom teada sellest, et neil on plaanis teha uuring liikmesriikide seas ulukiliha kohta. Ta tegi ka ülevaate FACE juba korraldatud uuringust, kuidas on liikmed rahul organisatsiooni tööga jms.
Koosolekul arutati ka FACE plaani kvartalipõhiselt välja anda ajakirja. Ka siin jagasid liikmesriikide esindajaid oma kogemusi ja selgitasid, milline on turul olukord.
Veel tegid ettekande tehnoloogia ettevõtted. Esimesena tutvustati Rootsi ettevõtet Natlink. Neil on platvorm ulukiseireks, suhtluseks ja teabevahetuseks ning andmekogumiseks. Lisaks kasutavad nad rajakaameraid ja koerte GPS-seadmeid. Põhiliselt on tegu teenusega jahimehelt jahimehele.
Oma tegemisi tutvustas ka Soome-Rootsi firma Simway, mis tegeleb jahimeeste ja teiste huviliste laskeoskuse treenimisega laskesimulatsiooni kaudu. Simway esindaja Jussi tutvustas, mida nad on teinud ning kuidas seda saaks nii huviliste kui jahimeeste harimiseks kasutada.
Koosoleku lõpus räägiti veel uutest piiravatest suundadest, mida eriti Facebookis viimasel ajal tihti kohtab. Lisaks anti teada, et järgmine koosolek toimub ilmselt Saksa jahimessi ajal Dortmundis.